Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 10:04   #160
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg antar, og nå ramser jeg opp noen tanker, for jeg vet ikke, men jeg antar at for damer med mye hårvekst, spiller det ikke så stor rolle hvordan man legger frem saken, det at man i det hele tatt lager en egen tråd om det, gjør at man liksågodt kunne ha skrevet "Jeg synes det er ekkelt at kvinner har bart". På samme måte antar jeg at over- eller undervektige kvinner ikke nødvendigvis legger merke til (eller tar til seg) nyanseforskjellene i diskusjoner rundt vekt.

Hm. Interessant. Jeg ser hva du sier - om noen toucher et veldig sårt punkt så skvetter man gjerne til uansett om man gjør det sånn eller sånn. Men da skal man kanskje ha såpass selvinnsikt at man tenker at "her er det jeg som er overfølsom. Denne kommentaren var faktisk ikke slem eller ondsinnet. Den bare handler om et tema som er eksepsjonelt sårt for akkurat meg!".

Vi skal jo tenke oss om før vi skriver, men ALT klarer vi ikke å ta hensyn til uansett. Noen blir såre om jeg skriver varmt om min glede over at ungene mine har hverandre som søsken. Noen over at jeg snakker om mine fantastiske foreldre (fordi de har et sårt forhold til sine egne). Noen blir sikkert såre om noen jubler over å ha nådd matchvekten sin.

Et eller annet sted går det en grense for hva det er rimelig å bli sur for at andre skriver noe om! (Altså, man kan bli sur, men bør skjønne at man overreagerer).