Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 10:41   #163
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg er litt enig med både Polyanna og aC. Ja, ALT man skriver kan få noen ut av balanse og alle har sine såre punkter. Folk er utrolig nærtagende på sine ting. Skulle man tatt hensyn til alt ender man opp som andre forum vi ikke vil sammenligne oss med, der alt er bare kozemoze uansett. Men som aC sier; Sånn "lufta er for alle" vifting med hendene opp i ansiktet på folk er jo ikke særlig intelligent.

Jeg sier meg enig med aC og Mim.
Samtidig føles det litt som om at man sier at "lytehumor er greit", når man kan fint kan komme med hodeløse uttalelser om medfødte "skavanker" man ikke kan hjelpe for.

Det er naturligvis lov til "å tenke sitt" - tanken er jo fri. Men det er ikke alltid greit å si det. Ikke alltid. Man skal ikke nøre oppunder triste holdninger til andres eller eget utseende. Det er normal folkeskikk, i min bok.

Jeg sier ikke at vi bare skal kozemoze, men bruke litt gangsyn når det kommer til slike temaer.

Nå gidder jeg ikke mer. *likegyldig*

Sist redigert av Ami : 07-03-08 kl 10:46. Årsak: Dempe seg nå.
Ami er ikke aktiv   Svar med sitat