Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 10:54   #165
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Det er naturligvis lov til "å tenke sitt" - tanken er jo fri. Men det er ikke alltid greit å si det. Ikke alltid. Man skal ikke nøre oppunder triste holdninger til andres eller eget utseende. Det er normal folkeskikk, i min bok.

Helt enig!

Jeg syntes det er en uting generelt å diskutere andres kropp og utseende uansett hva det er.

At man lurer på "hvorfor" kan jo bare gjøre. Men det er måten enkelte skrev og brukte smileyer på her i denne tråden som jeg reagerte på.

Tillater meg å nevne dette igjen; Hvorfor er det greit å snakke nedsettende om kropphår, men ikke fett? (Og nå mener jeg ikke at man skal snakke nedsettende om overvektige og undervektige også, men at man i det store og hele lar være å kommendere andres kropper.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat