Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 11:08   #231
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stigmatisering av overvektige

Å plutselig bli tatt seriøst, å være verd å hilse på av mennesker som har ignorert meg tidligere skal jeg liksom anse det som et kompliment at de gidder, og tro det er fordi jeg endrer meg? Nå gjelder det selvsagt ikke alle mennesker, men for de det gjelder er det dem det sier noe om, ikke meg.

Jeg er ikke spesielt imøtekommende mot disse menneskene så deres adferd må heller skyldes at de liker mennesker som er avvisende. Alternativt at jeg plutselig viser den selvkontrollen (haha) som de mener gjør meg verd å annerkjenne.

Klart jeg er anderledes når jeg går ned i vekt og har det bedre med meg selv, men samtidig er jeg mere utsatt. For det er lett å godta avvisning når en er feit, som normalvektig er det "meg" uten noe fett å gjemme seg i.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat