Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 15:10   #51
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?

Hvis man ikke engang våger seg ut i tog med andre vennligsinnende kvinner, da er det ikke mye til stell, er det vel? Det er veldig koselig, fellesskapsdannende og flott.

Da jeg var 15 år yngre enn i dag var jeg veldig redd for at feminisme ville gjøre meg usexy. Men det gikk fint, gitt. Jeg trenger ikke engang å fnise "men ikke sånn Ottar-dame, da..hehe". Jeg er ikke flau over å være enig med en del av Ottars synspukter. De har en del metoder jeg ikke synes noe særlig om, men noen av meningene deres er hverken særlig ytterliggående eller rare. (www.ottar.as for mer info)

Mitt parti hadde ingen representanter i parolekomiteen i år, men de fleste partiene på venstresiden og en del organisasjoner pleier å være der og foreslå ting. Det som foreslås har gjerne rot i politiske programmer. Mange partier på venstresiden og LO og sånn ønsker å ivareta 6-timersdagen, feks. Og LLHL ønsker assisert befruktning for lesbiske, osv. Man kan også komme på parolemøtet som uavhengig og foreslå hva som helst.