Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-08, 15:38   #190
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kvinne med bart ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hm. Interessant. Jeg ser hva du sier - om noen toucher et veldig sårt punkt så skvetter man gjerne til uansett om man gjør det sånn eller sånn. Men da skal man kanskje ha såpass selvinnsikt at man tenker at "her er det jeg som er overfølsom. Denne kommentaren var faktisk ikke slem eller ondsinnet. Den bare handler om et tema som er eksepsjonelt sårt for akkurat meg!".

Vi skal jo tenke oss om før vi skriver, men ALT klarer vi ikke å ta hensyn til uansett. Noen blir såre om jeg skriver varmt om min glede over at ungene mine har hverandre som søsken. Noen over at jeg snakker om mine fantastiske foreldre (fordi de har et sårt forhold til sine egne). Noen blir sikkert såre om noen jubler over å ha nådd matchvekten sin.

Et eller annet sted går det en grense for hva det er rimelig å bli sur for at andre skriver noe om! (Altså, man kan bli sur, men bør skjønne at man overreagerer).

Jeg trakker sikkert på mange tær i løpet av en dag på FP, men så vidt jeg vet, holder jeg meg unna de mer sårbare tema som omhandler kropp og utseende. Jeg har ikke uønsket hårvekst i fjeset selv, det er ikke derfor jeg reagerer nå, men jeg reagerer kanskje annerledes enn deg ettersom jeg sammenligner dette med å kommentere andres vekt. Det er like utenkelig for meg å starte en tråd om hva man synes om overvektige kvinner og menn, som det er å starte en tråd om kvinner med bart, kvinner med utstående ører, kvinner som skjeler, osv.