Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 21:24   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg ser at du skal få bli med meg, vofsen og Lille til dalsnuten i sommer, så tar vi med grillmat og grill og annen god mat, og setter oss til ved vannet der oppe og griller.
Bader litt og har en super dag. Høres ut som en plan?
Jeg har i alle fall planer om å nærmest bo der oppe i år om det blir fint vær, hater disse blokkene, og manglende sol/utemuligheter. For ikke pokker om jeg setter meg til utenfor her. Regner med du har samme sperren.

Ellers så har du jo en omtrent like immobil nabo du kan ty til når du kjeder deg i ukedagene i alle fall. Jeg kommer gjerne bortover for å ta en prat eller noe.

Åh det høres helt supert ut, Inter! Høres virkelig ut som en plan! Og du, du SKAL slenge deg med på Kongeparkentur med oss og Ms.Lee-familien i sommer, og så skal vi visst til gloppevann eller hva det heter, også. Vaulen er deilig om sommeren, med engangsgrill og greier.
Blokkene her er et mareritt ja, godt det ikke bare er jeg som synes det hehe. Drittblokker! :negativ:

Nå gleder jeg meg til sommeren, vi skal nok finne på masse gøy! Og du må bare stikke innom her når som helst, spesielt når vi får småttissene våre så må vi jo ha hyppige "treff".