Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 23:26   #79
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Kommentarer som "Du trenger ikke noe kveldsmat, for det legger du bare på deg av" var nesten dagligdags.

Dette var vel omtrent min fars mantra. Enda verre var det når hans bror kom på besøk, alltid på kvelden rundt kveldsmaten da selvfølgelig. "Jasså, et og bli fet ser jeg" eller "bare et du, en dag står rass***** som en O" eller "eter du nå igjen, ikke rart buksa er trang" eller...jeg kunne fortsatt i det uendelige, slik var det i hele min oppvekst. Og hva førte det til; jo spising i smug, overspising og tvangsspising når jeg ville straffe meg selv. Skikkelig feilslått politikk for dem hvis mål var å få meg til å ikke spise hvertfall!