Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-08, 22:51   #194
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Tunge vogner er ikke farlige, føles bare ekstra solide, og ofte føles det riktig når man har en liten baby i vinterkulda.
17 kg, ikke et tonn.

Nei, det er ikke et tonn - men det kan føles slik dersom man har et skranglete bekken. (Så vidt jeg vet har Mim et småskranglete bekken.) Problemet når vogna veier 16-17 kilo og er av typen Simo/Brio, er formen på vogna sammenslått. Det finnes etter min erfaring ingen bekkenvennlig måte å løfte den på. Andre vogner slåes sammen slik at de får en form som er litt lettere å håndtere. Men det er min erfaring da, og jeg er ekstra var på tunge vogner siden Briovogna (som i praksis er lik Simo) gjorde at jeg nærmest satt fast hjemme de første tre månedene av Podens liv.