Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Jeg må bare si, sånn at alle dere som plutselig har begynt å stresse fordi de har køddet med vekt, spising og sånt noe skal roe seg litt ned, , at settingen har alt å si. Det er ikke sånn at jeg går og husker på hver minste lille kommentar, tolker alt i verste mening og er sikker på at alle prøver å bryte meg ned. Bortsett fra når jeg har PMS, that is. 
Denne tråden beviser jo tydelig hvor mange nek, både mannlige og kvinnelige, som finnes der ute, og det er jo ingen overraskelse. Den beviser også at mange slenger dritt for å opphøye seg selv, og at man kanskje ikke bør ta alt som en direkte kommentar på sitt eget utseende. Noen ganger, når jeg vet at jeg har sett smashing ut, kan såkalte "venner", som jeg heller klassifisere som perifere, uønskede bekjente, komme med en eller annen drittkommentar. Vel. Da hender det at det beste er å glise, si "ser det ut som om jeg bryr meg", og faktisk ikke bry seg. :mantra:
|