Tråd: Båndtvang
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 11:04   #25
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Når det gjelder møkka som kommer frem nå så er det en sak for seg. Griseri! Enkelte steder går det nesten ikke an å gå, for det er ikke plass til å gå i sikksakk mellom all hundedritten. Det er også en av de tingene venner og kjente er opptatt av:"Ja, dere plukker vel opp dritten til bikkja?". Ja, vi gjør det, det er da en selvfølge. Tar med møkka hjem eller legger i offentlige søppeldunker.

Flott! De fleste hundeeiere er fornuftige, skikkelige folk som gjør det de skal. Heldigvis. Det dumme er at det er de andre vi legger mest merke til... I parken "vår" er det forresten ofte vi stopper slik at barna får hilse på hunder med trivelige eiere. Jeg vil at barna skal bli glade i dyr og lære seg å hilse på hunder på riktig måte. (Jøje meg, nå hørtes jeg veldig God Mor ut, som skal Gi Barna Erfaringer På Viktige Områder I Livet. )

noen er ikke aktiv   Svar med sitat