Tråd: Båndtvang
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 11:13   #26
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Båndtvang

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Flott! De fleste hundeeiere er fornuftige, skikkelige folk som gjør det de skal. Heldigvis. Det dumme er at det er de andre vi legger mest merke til... I parken "vår" er det forresten ofte vi stopper slik at barna får hilse på hunder med trivelige eiere. Jeg vil at barna skal bli glade i dyr og lære seg å hilse på hunder på riktig måte. (Jøje meg, nå hørtes jeg veldig God Mor ut, som skal Gi Barna Erfaringer På Viktige Områder I Livet. )

Det er veldig bra at du viser barna hvordan de skal hilse på hunder.

I barnehagen "min" har vi hatt kurs for barna i hvordan de omgås hunder. Veldig fint og viktig kurs. De har bl.a lært hva de gjør når de hilser på hunder (spør eier, lar hunden snuse, ikke holde hånden over hodet til hunden osv), hva de gjør når de møter en løs hund og blir redd (snu ryggen til og stå stille) og mye annet.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat