Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 12:02   #89
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff ... hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?

Så ille å lese denne tråden.

Jeg har nok også fått noen kommentarer, men jeg kan ikke huske at jeg har tatt noen av dem ille opp. Tanta mi spurte om jeg var gravid en gang, liksom, men jeg syns ikke det var rart hun spurte - jeg hadde jo lagt på meg masse. Farmor er frittalende og sier både det ene og det andre hvis jeg har lagt på meg, men sånn er hun jo bare. Hvis jeg har fått kommentarer på at jeg er fin når jeg har gått ned 10-15 kilo, så har jeg sant og si bare blitt glad. Jeg syns jo selv at jeg er fin også.

Jeg er en sånn som kan kommentere litt utenfor boksen av hva folk setter pris på noen ganger. Har tråkket i salaten med både gravid-spørsmål og annet. Det er fryktelig ubehagelig når jeg ser at den jeg prater med tar noe ille opp og kanskje blir lei seg eller fornærmet. Men jeg mener aldri noe vondt altså. Jeg blir bare så sjelden fornærmet av sånt selv, så jeg skjønner ikke alltid at andre kan bli såret og lei seg heller.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat