Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 14:47   #18
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er du opptatt av merker når du handler klær til barna?

Ta Molo, H.J.O.R.T.H, Holly's, og IdaT, feks. De er ikke akkurat de dyreste, men kolleksjonene deres er som regel alltid bra og jeg liker det aller meste jeg ser. Det samme gjelder Katvigklærne og No Added Sugar. Kan ikke si det samme om Lindex, H&M, KappAhl og Cubus. Det kommer riktignok noe pent fra disse kjedene også, som feks retrolinja Lindex fører nå, men jeg foretrekker likevel klær fra de mer kjente (og kjære) merkene.

Nå tror jeg mange ute i den virkelige verden vil si at kjedebutikkene er mer kjent enn de mer dyre merkene som du ramser opp her.

Jeg er nok ikke særlig opptatt av merker. Men når det kommer til barnas uteklær og sko er jeg villig til å betale det det koster å få skikkelig kvalitet. Er forøvrig godt fornøyd med midtskiktet: reflex både innen regntøy og vinter/vårdress. Til vanlige klær må storebror, og sannsynligvis også småtten, i stor grad nøye seg med arvetøy av ymse slag fra søskenbarna. Det er selvfølgelig helt og uten for mange flekker. Og da etter flere barns aktive bruk begynner jeg å se forskjell på de billige og de litt dyrere klærne. Men når det kommer til oss er det som oftest litt ute av dato.

Når jeg først skal kjøpe en genser eller bukse til barna mine kjøper jeg gjerne det jeg synes er penest. Og jeg finner etterhvert mye fint på de nevnte kjedebutikkene.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat