Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 15:02   #172
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Sitat:

Ta Molo, H.J.O.R.T.H, Holly's, og IdaT, feks. De er ikke akkurat de dyreste, men kolleksjonene deres er som regel alltid bra og jeg liker det aller meste jeg ser. Det samme gjelder Katvigklærne og No Added Sugar. Kan ikke si det samme om Lindex, H&M, KappAhl og Cubus. Det kommer riktignok noe pent fra disse kjedene også, som feks retrolinja Lindex fører nå, men jeg foretrekker likevel klær fra de mer kjente (og kjære) merkene.

Dette er merker jeg neppe hadde hørt om hvis jeg ikke hadde vanket på en del forum.

Lindex og Cubus har jeg hørt om ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat