Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-08, 22:59   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags grøt kan jeg lage?

På helsekosten selger de sånne rosa pakker med kokegrøt (de har instantgrøter også, de skal jeg bruke til lillemann når han begynner med grøt). De er økologiske og finnes i mange typer, feks. speltgrøt, hirsegrøt, risgrøt osv. Kan smakssettes med fruktmos, smør osv. Jeg brukte endel av disse til vesla da hun var liten (alle barn og voksne kan jo spise disse da), og da husker jeg at jeg frøs ned hjemmelaget fruktmos i isterninger som jeg hadde i den nykokte grøten, slik at den raskt fikk romtemperatur.