Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-08, 00:00   #222
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Jeg har en Teutonia Spirit S3 med fashionbag. Ser at det er litt forskjeller fra 07-modellen til årets, bl.annet så er handbrems standard på årets. Og så er det kommet så mange nye fine farger.

Lille er nå 4 måneder og ligger i en diger, håndlaget lammeskinnspose (med blå cordfløyel) som vi har arvet og hun har fortsatt plass. Hun er nå ca. 67 cm lang, nesten over 97% på percentilskjemaet. Sportsdelen har jeg ikke fått prøvd enda, så den kan jeg ikke uttale meg om.

Jeg synes vogna er glimrende, ikke noe problem å komme seg gjennom forskjellige kasser, være seg polet eller Prix. Eneste er at det er litt vanskelig å stappe en diger handlepose ned i kurven. Men har du fått den nedi, så faller den ikke ut igjen for kurven har høye kanter.

Vognvalget er kjempevanskelig, jeg brukte lang tid på å bestemme meg. Det endte med at jeg ikke fikk vogna jeg egentlig bestilte (Teutonia Fun) fordi jeg var litt sent ute og på grunn av forsinkelser hos leverandør, men jeg ble tilbudt S3 til halv pris som kompensasjon og er strålende fornøyd med det.