Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-08, 00:33   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Må kanskje avlive katten vår i morgen

Har en maine coon katt på 8 mnd, han har hatt en del betennelser i øret og fjernet 3 svulster og 2 polypper i øret, antibiotikan hjelper ikke lenger, så nå bruker vi noen dråper i øret som skal ta kverken på bakterier og sopp. ene svulsten var i mellomøret og dyrlegen er usikker på om hun har fått med alt, er ikke så lett å komme til der. Hun tror betennelsene kommer av at det er for trangt i mellomøret, skal på kontroll i morgen og nå håper jeg at det ikke er flere svulster å se i mellomøret, for jeg vil ikke at han skal gjennomgå nok en operasjon, føler vi nærmer oss en grense for hva som er forsvarlig, vil gjerne ha han bra igjen, men vil ikke at han skal lide.
Sa i fra til dyrlegen sist gang at hun må stoppe oss hvis vi går for langt, og da sa hun at han skulle få en sjangse til og så får vi ta en uke om gangen,
Øret verker ikke så mye nå, og det lukter ikke noe av det.

Gruer meg til morgendagen, mannen skal være med oss denne gangen i tilfelle han må avlives, da orker jeg ikke å være der alene,
Skulle gjerne betalt mange tusen for å få han bra, men vil ikke at han skal lide av det.

Oppdretter har tilbudt oss en ny katt, men den kan ikke erstatte Jesper som vi er blitt så glad i, så jeg håper han blir bra igjen.