Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-08, 21:34   #93
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det galskap å kvitte seg med hagen?

Jeg har gjort det du vil, altsaa byttet ut hus med stor hage litt i utkanten av byen til stor leilighet (6,5 roms - over 200 kvadrat boareal - men bare to smaa balkonger) som ligger veldig sentralt, dog med kort avstand (les 2 minutters gange) til kjempestor park. Jeg er bosatt i en europeisk storby og hadde alltid hatt et önske om aa bo mer sentralt. Ville jo gjerne ha baade i pose og sekk (les sentralt og med hage), men falt pladask for den leiligheten vi bor i naa og flyttet dit da gutten vaar var 6 mnd. gammel. Jeg elsker leiligheten og beliggenheten den har, men innrömmer saa gjerne at jeg ofrer mye av tid som jeg ellers kunne benyttet til andre ting, paa aa oppsöke grönne utearealer med gutten min siden vi mangler hagen. Jeg kan jo ikke bare aapne dören og slippe han ut - langt derifra. Dette gaar greit for meg siden jeg bare har ett barn og er hjemmevaerende (han gaar i halvdagsbarnehage), og jeg ville gjort det samme igjen for denne leiligheten. Hvis du er innstilt paa aa ofre tilsvarende for at barna skal faa utetid, er det et greit valg, men et offer er det, ja.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat