Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-08, 16:30   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påsketradisjoner har dere?

Ingen tradisjoner. Jeg er oppvokst i et hytteløst hjem, så jeg har ingen tradisjoner som innebærer hytte, solvegg, ski og Solo. Noen påsker var vi hjemme, noen ganger hos mormor, noen ganger hos tante, osv. Så det ble lite tradisjoner av det. Mannen min er engelsk og der er påske lite annet enn at de får sånne schvære chocolate eggs på påskeaften. Så ingen av oss har noen tradisjoner som det har vært viktig for oss å føre videre.

Men hvis vi er hjemme, kjøper jeg litt gule lys, prøver å lage litt påskerelatert mat og så har vi påskeegg. DET er et must!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat