Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-08, 19:21   #256
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vogn!

Jeg har hatt både Easywalker Sky og Bugaboo.

Jeg har i snart 5 år trillet en Easywalker Classic. Den har masse fordeler, og noen ulemper. Kalesjen er ikke så lun og den har ikke full liggestilling. Men våre barn sover veldig godt i den, og det viktigste av alt - den er superlett. Lett å pakke sammen og å ta med på tur. Fin i skog og mark, på bytur og på ferie. Og man trenger ikke svingbart forhjul for den er så lett. 7 kg veier den vel.

Men siden bagen er håpløs liten kjøpte jeg Easywalker Sky til snuppa da hun ble født i desember i 2006. Kjempefornøyd med bagdelen, den er stor og god. Klønete kalesje, ikke fullt så enkelt å låse forhjulet og det at snuppa ikke satt noe godt i vognen gjorde at vi solgte den og kjøpte en Bugaboo. Nå er det med sitteposisjonen rettet opp i nyere versjoner av Easywalker Sky. Bugaboo var ikke vognen for oss. Den har masse finesser, men jeg ble ikke vant med den litt vinglete (fjæringen) i sittedelen og jeg satt meg støtt og stadig fast med de små hjulene. Tyngdepunktet på den er også uvant, med ekspertene sier at man venner seg til det.

Så vi endte opp med å selge både Sky og Bugaboo og havnet på Easywalker Classic nummer 2.

Sist redigert av Isa : 12-03-08 kl 19:26.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat