Tråd: Hva er verst?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-08, 00:33   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verst?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Svarer dere nå på hva som er verst, eller hva dere helst vil være? Mim var litt uheldig med formuleringen der - hovedinnlegget og overskriften spør om hva som er verst, mens pollen spør om hvordan man helst vil oppfattes. Jeg tror egentlig du burde lage en ny en, Mim. (Var jeg slem nå? )

Nei, jeg vil helst oppfattes som urettferdig, fordi det da kan være at andre igjen gir meg den samme "benefit of the doubt" som jeg tenderer å gi andre i slike tilfeller - altså misforståelsesforklaringen. Jeg tror ikke jeg får samme slingringsmonn hvis jeg oppfattes som slem - da pga overleggsargumentet.

Nå er jeg svimmel!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat