Tråd: Mary Kay
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-06, 20:42   #12
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg er veldig fornøyd, bruker en hel del fra MK. Særlig liker jeg rensekremen (den for tørr hud), dagkremen, foundation og håndsettet. Bruker også øyekrem, lipgloss, mascara, lipliner, øyeskygge, rouge og body lotion fra MK, og er fornøyd med det. :jåle:

Kvaliteten er absolutt bra, jeg har prøvd en del. Og selv om det er litt dyrt synes jeg man får mye for pengene. Det er for eksempel ofte dobbelt så mye innhold som i tilsvarende merkers beholdere fra butikk. Dessuten er det bedre at min venninne tjener noen kroner enn at en eller annen kjede stikker av med fortjenesten... Og når man er fast kunde får man alltids noen hyggelige overraskelser innimellom.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat