Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 10:21   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korsett - butikker i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Nå husker jeg ikke hva butikken heter, men det ligger en på Grunerløkka ved siden av eller nesten ved siden av Den Kule Mage.
Og så ligger det en butikk i Oslo som en gang i tiden het Bonaparte, den ligger i Prinsensgate ved siden av Krogh optikk.
Kanskje de kan ha.

Det er Bonaparte som har flyttet til Markveien, helt nederst.

Er det sånn typ goth-korsett du ønsker deg? Litt fløyel og blonder og slikt? Da tipper jeg Bodymap og Bonaparte. Ellers lå det en butikk i hallene på Youngstoget før som heter Wolffs Lair, men jeg vet ikke om den eksisterer ennå. Neste helg er det for øvrig Infernofestivalen i Oslo, så jeg vil tro at Bodymap har et godt utvalg i den anledning, hvis ikke vet de garantert hvor du kan få tak i.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat