Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-08, 21:12   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna er invitert i bursdag

Jeg for min del blir alltid like overrasket over å høre at det er vanlig å ikke møte opp i bursdager, enten man gir beskjed eller ikke. (Det er selvsagt ikke akseptabelt å ikke gi beskjed.)

Jeg ser på bursdagsinvitasjoner til barnebursdag som noe fullstendig obligatorisk, som vi ikke kan utebli fra med mindre vi er bortreist eller det kolliderer med annen bursdag. En ting er at det er dårlig gjort overfor bursdagsbarnet å ikke møte opp, enda viktigere er det at Frøkna ville blitt helt knust over å gå glipp av en barnebusdag. Slike fester er store høydepunkt her i huset, i alle fall.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat