Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 14:43   #352
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nå står denne på heving. Går det greit å bruke tørrgjær? Jeg glemte å skrive opp fersk gjær på listen.
Og smøret, skal det være smeltet eller skal det smuldres i deigen? Jeg smeltet det.

Jaja, jeg merker jo fort om det går med tørrgjær.

Mannen min sier at han ikke husker hva han har brukt å gjøre (lenge siden vi brukte å bake disse), men tror at han har smeltet smøret. Begge deler bør gå bra, det er egentlig bare forskjellige måter å velge og bake på. Det behøver ikke nødvendigivis bli så forskjellig resultat. Både når det gjelder smøret og gjær.