Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 17:46   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda mere barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg tenker mere på de tilfellene hvor barnet ikke har lyst fordi det heller vil være hjemme av en eller annen grunn.
Et par jeg kjenner kan aldri si om barnet vil komme når innbydelsen kommer.
Der må de spørre barnet først om h*n vil komme, og gjerne gjenta flere ganger fordi h*n ombestemmer seg så lett (må man jo skjønne)
Dagen før bursdagen gir de gjerne svar, men man må ikke bli overrasket om barnet ikke kommer alikevel. Fordi h*n plutselig har funnet ut at h*n ikke vil.

Ja, altså, det høres jo ut som noe skikkelig surr. Jeg tenkte på tilfeller der barnet virkelig ikke hadde lyst til å gå, ikke at man skal tilpasse seg ethvert der-og-da-innfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat