Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 19:05   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv og film = kjedelig

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi ser masse film og TV-serier, men jeg har aldri greid å følge med på særlig mange serier på TV, fordi jeg aldri husker når og hvor de går. Nå ser vi så å si aldri på TV (vi var uten TV i fem uker nylig, og har hatt den igjen i nesten en uke nå, men ikke sett på), men vi kjøper TV-serier på DVD. Det er mange timers underholdning for lite penger, det, og man kan se episodene når man vil. Og slipper teit teksting, også.

Gidder heller ikke laste ned eller kjøpe på DVD.
Syntes ikke serier er noe bedre selv om jeg kan slippe all reklamen og forholde meg til sendetider. Jeg leier knapt filmer (kanskje 2 ganger i året)...
Bare klarer ikke en hel film alene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat