Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-06, 23:50   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Veldig ofte har de ringt for å selge kalender, altså de siste mnd av året.
Det har stort sett skjedd hvert år for min del.
Men det året jeg fikk minstemann så ringte de plutselig i slutten av juni (han er født i starten) og da skulle det ikke selges noe, de bare ba om et bidrag til forskning.

Som nybakt legger man mer merke til en telefon fra foreningen, enn fra f.eks. Blindeforbundet. Man har et lite spedbarn selv, og er livredd for at det utenkelige skal skje. Husker jeg leste sinte strofer fra en nybakt bestefar som hadde blitt oppringt av foreningen. Som sagt, hvis man setter seg ned og ser på tall for hvor mange barn som fødes, og når man ser hvor mange foreningen ringer i "aktive" perioder, som 700 000 (husker ikke eksakt tidsperspektivet, men det var i løpet av noen uker), så er det ikke så rart at man treffer på mange nybakte foreldre.

At man møter på innleide, slitsomme og frekke telefonselgere er beklagelig, men trist hvis folk lar det inntrykket sverte en så viktig organisasjon. Jeg ville tatt kontakt med foreningen direkte og klagd på den aktuelle selgeren.

Sist redigert av Skremmern : 06-11-06 kl 23:56.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat