Tråd: Ammehjelper?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-08, 22:47   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammehjelper?

Jeg stemte nei, men kjente etterpå at jeg ble litt usikker. Ammingen gikk rett vest sist dessverre, men jeg fikk prøvd ut mange av triksene i boka på veien. Samtidig tenker jeg at man når man er i en hjelpeposisjon ikke nødvendigvis bør være for opphengt i egne erfaringer, men tilegne seg erfaringer bredt - og lære "pensum". Hvis man er veldig opptatt av hva man selv fikk til/ikke fikk til, kan man bli litt blind på andres vegne tror jeg. Jeg tror at jeg (dersom jeg gikk inn for det) kunne ha blitt en god ammehjelper. Men at det kommer til å skje er nok lite sannsynlig.