Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 07:38   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

De ringer 750 000 årlig. Altså under 70 000 i måneden. Det finnes ca. 5000 barselkvinner i en måned, grovt regnet. Så mindre enn 10% av nybakte mødre burde oppleve å bli oppringt. Og det SER UT til at talet er langt større. 50% på en spørris på NM kan ikke kalles bevis, men en indikasjon. Jeg gidder ikke finansiere en spørreundersøkelse for å underbygge det, men det er nok til å gjøre meg skeptisk.

Det kan godt hende krybbedødforeningen ikke ØNSKER å markedsføre seg mot nybakte mødre. Men jeg tror ikke de har stålkontroll på telemarketingfirmaene de bruker. Som lever av provisjonen.

Så jeg syns det er en grei oppfordring at folk heller kan kjøpe ting av foreningen dirkete enn via telefonsalg.