Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 08:23   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Jeg velger å støtte foreningen direkte, istedet for at telemarketing-selskapet skal ta halve kaka.

Jeg synes det er fryktelig synd at en så viktig sak skal bli kokt bort av at overivrige telefonselgere tvinger seg på nybakte foreldre.
Selvsagt er det ikke tilfeldig at disse blir ringt opp og det er spekulativt til tusen. Landsforeningen selv anser dette som et problem og jeg håper inderlig de får bukt med det før ryktet deres går enda mer til dundas..

Jeg har vært på noen kurs i regi av landsforeningen og innad i organisasjonen er de svært fortvilet over at det går rykter om at pengene ikke når frem.
Det er IKKE tilfelle og det er fortvilende at støtte til en så viktig sak forsvinner i tåkete rykter og mistanke om korrupsjon i foreningen.

Alle er vi redde for dette og jeg håper mange overser ryktene som verserer.
Skulle dere ha noen spørsmål, så kan dere ta direkte kontakt med foreningen.