Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-08, 23:59   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan starter du dagen din?

Øh, ikke like mange elegante detaljer hos meg .

Alternativ 1, når jeg ikke leverer: Våkner forhåpentligvis ikke så mye før klokka ringer kvart på seks. Roer ned og leker litt påfugl eller oter med S hvis han alt er våken. Dusjer, kler på meg, spiser mine to knekkebrød med makrell i tomat med melk til, mens jeg ser gjennom avisen. Tannpuss, sminke og avgårde mellom kvart på syv og syv.

Alternativ 2: Oppvåkning som Alternativ 1. Lenger leking påfugl og oter. Dusj. Påkledning av S. Diverse dealing rundt neste gjøremål, som bare en 3-åring kan deale. Frokost, med S hvis han vil. Matpakkesmøring. Barnehagefølging. Jobb.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat