Sv: Hvordan starter du dagen din?
Jeg gjemmer meg under dyna og håper jeg klarer å være usynlig lenge nok til at mannen rekker å stelle ungene mens han smører matpakker. Men som regel kommer det en aldeles sjarmerende liten toåring hoppende og skal "kosa mamma" og jeg ender som regel med å stå opp for å redde siste restene av mobiltelefonen som blir kost til døde i samme slengen. Så stolprer jeg meg på badet, tisser og pusser tennene mens jeg lurer på om jeg klarer å gjemme meg lenge nok til at mannen rekker å stelle ungene. Så virrer jeg rundet og leiter etter klær, mens mannen smører frokost og lager te til meg. Hvis ungene har gått på badet i mellomtiden, så skygger jeg banen, slik at mannen skal få lov å stelle dem i fred. Jeg spiser frokostknekkebrød så stille jeg bare merker, slik at jeg ikke skal forstyrre mannen mens han steller ungene, og etterpå sniker jeg meg på badet slik at jeg får sminket og gredd meg etter beste evne. Når mannen er ferdig med matpakkene, kler jeg (han) på ungene, mens jeg løper rundt og leiter etter pcen som jeg skal ha med på jobb. Så følger jeg ungene til barnehagen, før jeg tusler ned til parkeringsplassen hvor mannen liksom skal hente meg. Men tror dere han rekker å være der i tide, den sløvsekken? :roll:
I morgen har jeg ferie. Det blir godt for meg (han).