Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 08:46   #22
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan starter du dagen din?

Nå er jeg i permisjon, og det muliggjør litt latere morgener. Men jeg synes jeg fortjener det når jeg ammer om natta.

Står vanligvis opp når Knerten ikke vil ligge lenger. Skifter på ham og gir ham som regel grøt før jeg dusjer. Så er det frokost på meg.

Om et par måneder er det tilbake til den gamle rutinen:
Klokka ringer, mannen sier "Fadese, klokka er halv sju", klokka ringer igjen og jeg kryper ut senga. Lillemor spretter som regel opp og vi to tar en dusj sammen.
Hun og pappaen spiser frokost mens jeg sminker og kler på meg. Hun pusser tennene, jeg smører matpakke og så drar vi. Noen ganger går jeg, ofte sykler jeg og noen ganger kjører mannen meg.

Når jeg begynner å jobbe igjen, blir det en vesentlig forskjell: Knerten skal ordnes til barnehagelevering. Jeg tror vi satser på frokost i barnehagen da.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat