Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 08:46   #6
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan starter du dagen din?

Ikke så mye glamour her, men ganske koselig for det da! Jeg våkner mellom 07 og 07.30, enten av meg selv, eller av at min mann står opp og plukker opp ettåringen fra rommet ved siden av. Da har han med seg henne + en liten flaske med melk til henne og legger henne tett inntil meg. Så ligger vi voksne og slumrer litt mens hun drikker melken sin. Når hun er ferdig er det slutt på slumringen, da er det nemlig tid for å klatre rundt på mamma og pappa, utforske våre ører, neser, øyne og brystvorter og generelt marke seg rundt i senga. Når jeg blir lei av å bli sparket i min høygravide mage står jeg opp og dusjer. Når jeg er ferdig i dusjen er som regel min mann også lei av markingen og har stått opp og begynt å kle på ettåringen, evt overlater påkledningen til meg mens han selv tar seg en dusj. Etterpå er hun i lekegrinda mens jeg lager frokost til oss to (min mann spiser sjelden frokost). Så sitter vi og spiser frokost, og om det er en vanlig barnehagedag tar min mann med seg henne i barnehagen før han går på jobb.

Nå er jeg i en litt sånn mellomsituasjon, har gått ut i permisjon så jeg jobber ikke, men har ingen baby enda heller. Regner med det blir mer å gjøre når vi har babyen her.