Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 08:52   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan starter du dagen din?

Mannen står opp ca 06:30. Om ikke storebror allerede har krøpet opp i sengen til oss kommer han gjerne da. Like etter pleier vi å høre "alarmen" fra lillesøster sitt rom også. Begge ungene plasserers i dobbeltsengen, setter på tegnefilm og dusjer med døren åpen sånn at jeg kan se at de ikke finner på for mange sprell. Kler meg, sminker meg og prøver å få håret til å se noenlunde ut før jeg går på kjøkkenet for å lage matpakke til meg selv. Ungene kles på, og så bærer det til barnehagen (da er kl stort sett rundt 08). Er på jobb ca 08:30, spiser frokost og drikker te mens pc'en starter opp.

Lite yoga og eksklusiv kaffe her...