Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-08, 16:01   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til spennande påskekrim mottas med takk:=)

Jeg digger også Håkan Nesser, den eneste moderne krimforfatteren som er nogenlunde spiselig for meg! (Ellers er det Agatha Christie som gjelder). "Skyggene og regnet" er en litt annerledes krim som handler om hvordan noe som skjedde i fortiden har påvirket menneskene rundt i ettertid, og oppnøstingen av hva som skjedde. Den handler ikke om politimenn! I "Menneske uten hund" er det vel en del om en politimann, men jeg kan faktisk ikke huske noe som helst om han politimannen etter å ha lest boka, så ejg antar det opptok langt mindre plass enn i Lindell eller Nesbøs bøker..? Ellers har jeg bare gullfiskhukommelse. Husker imidlertid at jeg irriterte meg over såpeopera-faktene i en Lundell-bok, hvor jeg tydeligvis måtte ha lest tidligere bøker for å kunne følge med på skilsmisser og barn og det ene med det andre som jeg var null interessert i...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat