Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 10:24   #47
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det spørs vel litt på hvor mange som klager osv. Folk som jobber med telemarketing får ofte provisjon av salget - det er i alle fall ikke en uvanlig måte å lønne folk på.

Jeg har truffet på ufine folk fra alle mulige foreninger, men det er klart at det "treffer" bedre når noen ringer og presser på når emnet er så sårbart. Jeg har prøvd å blitt presset via telefonselgere på blindeforbundet og redningsselskapet ol Og ja, det er en ekkel opplevelse, men jeg tror jo ikke det er blindeforbundet som står bak en massiv konspirasjon fordet.

Nå har nå dette vært i media flere ganger. Og som du ser er det ofte oppe til diskusjon på, jeg vil påstå, de fleste fora der småbarnsforeldre frekventerer. Om ikke det er ødeleggende for business, så vet ikke jeg. I mine øyne har krybbedødsforeningen all grunn til en oppvask. Mulig de har forsøkt, men jeg kan ikke se resultater av det og da har de ikke prøvd godt nok.

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

PS. Telemarketeerene har ofte et script de følger. Slavisk. Og dette skriptet er nok laget av sjefesjefen. ( I dette tilfellet MS eller Krybbedødforeningen)

Enda en grunn til å rette pekefingen mot foreningen.