Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-08, 08:31   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kinosirkel: Sweeney Todd, diskusjonstråd

Jeg likte den som sagt ikke. Jeg har ikke noe spesielt i mot hverken musikaler eller Bonham Carter, men her funket det dårlig. Særlig kombinasjonen. Det var et par sanger som funket (I will have vengance), men jevnt over satt jeg stort sett og irriterte meg over at de for pokker ikke bare kunne snakke i stedet. Alan Rickmann var en blek skygge, HMB så ut som Frankensteinrollen sin, og Johnny, som alltid gorgeus, kunne vel heller spilt inn en ny versjon av Edward Scissorhand?

Historien var dårlig og gammel. Jada, jeg vet det er en musikal, men jeg hadde forventet bedre av min helt Tim. Det var ikke noe poeng over fremdriften. Every man deserves to die? Hvorfor det?

Nå skal det sies at
a) jeg er veldig fan av Tim Burton (og JD), så forventningene var skyhøye - til tross for at
b) jeg har nok veldig lav toleranse for gore (teaterblod eller ikke) :sart:

Bildene er vakre og funker utmerket, det samme gjør Sacha. Men bedre lykke neste gang, Tim. :setter på Sleepy Hollow i stedet:

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 19-03-08 kl 09:25.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat