Sv: Hva folk kan få seg til å si?
Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.
Har hørt den jeg også. 
Jeg synes det er så vanskelig å svare jeg når fremmede spør hvor mange barn jeg har. 
Ja, jeg trodde jeg hadde hørt det meste egentlig.. Men dette er en person jeg skal forholde meg til over lengre tid. Derfor ville jeg få avklart dette med "hvor mange barn har du" greia..Men nå datt personen flere hakk ned for meg.
Jeg svarer så ærlig jeg kan. Jeg har to jenter hjemme.. Det er sårt, det er vondt, men det er sannheten. Han er ikke der.. Men om det føles riktig så sier jeg at jeg har to jenter hjemme, og en liten gutt som ikke lever lenger.
Men da må det være tid til å kunne svare på evnt spørsmål.
En jeg snakket med misforstod meg og trodde jeg hadde mistet i graviditeten. Det hadde hun også opplevd. Ingen big deal liksom.. Jo, det er det om det så hadde vært det. Det var det eneste gangen jeg ble sint, på mine og på andre vegne. ( også en person jeg må forholde meg til omtrent daglig.. hva er det med meg og disse menneskene ) Når jeg forklarte saken, ble det kjapt stille, men jeg liker ikke å skulle "bruke" det slik.
Du har jo en lengre fartstid enn meg i dette, så jeg får vel oppleve mye mer.. Håper bare jeg blir raskere til å svare.