Sv: Dermalogica - hva skal jeg kjøpe?
Jeg har litt sart hud, og liker produktene som er mest skånsomme. Jeg vasker ansiktet daglig med Ultra Calming Cleanser. Den kan også brukes på øynene til å fjerne sminke. Den er virkelig mild, og jeg har nå brukt den i 6 år uten å gå lei. I tillegg bruker jeg Daily Microfoliant som en ansiktsskrubb ca annenhver dag. Dette er et pulver som du heller i hendene mens du f eks dusjer, blander litt vann og arbeider opp skum som du vasker ansiktet med. Det er en mild peeling som er supereffektiv. Jeg har altså sart hud, men tåler å bruke denne ca annenhver dag. Jeg har omtrent ingen urenheter i ansiktet, men hadde det tidligere. Så denne anbefaler jeg virkelig.
Som øyekrem bruker jeg Intensive Eye Repair, som er behagelig. Dagkremen er Skin Smoothing Cream (passer for vanlig til tørr hud) om vinteren, og gjerne Active Moist om sommeren (litt mindre fet krem). Av fuktighetskrem til kroppen foretrekker jeg Body Hydrating Cream. Den er lett og behagelig. Jeg digger også Hydro-Active Mineral Salts til å skrubbe kroppen med. Det er noen saltkorn som du gnir huden med. Det gjør litt vondt, men du verden så myk du blir etterpå. Dette gidder jeg ikke så ofte da. Men er supert om sommeren, når man tross alt viser en del hud.
Såh. Det var min anbefalelsesliste.
|