Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 13:26   #71
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det synes ikke jeg. Det er veldig mange gode saker man kan støtte, og det er sikkert ingen av oss som støtter alle som vi synes er gode. Når jeg skal vurdere hvilke veldedige formål jeg skal støtte, vil jeg helt klart kunne finne på å velge bort en organisasjon på grunn av metodene de bruker f.eks. i markedsføring. Så bruker jeg heller pengene mine på en annen god sak.

Eg er heilt einig med Skilpadda. Å la vere å gi på grunn av marknadsføringa er vel så godt som det einaste verkemiddelet vi kan bruke for å få dei til å endre den.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat