Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-08, 12:50   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du og partneren samme politiske overbevisning?

Vi er absolutt ikke enige om alt, og diskuterer heftig innimellom. Vi nærmer oss nok på noen ting, og kommer alltid til å være uenige om noe, tror jeg. Det bekymrer meg ikke.

Jeg har aldri vært redd for å diskutere og tenke gjennom synspunktene mine, og til og med endre dem over tid. For meg er det nyttig å bli utfordret, kanskje særlig på de såkalt grunnleggende kjerneverdiene som er vanskeligst å begrunne rasjonelt.

Ingen av oss er sosialister, så vi står jo ikke i hver vår ende i den skalaen, i hvert fall. Jeg synes for øvrig at blokktenking er temmelig anakronistisk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat