Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-08, 13:14   #54
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva folk kan få seg til å si?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg kan ikke tenke meg at det er mange som mener sånt. Jeg kan skjønne den holdningen til tidlig aborter, men ikke noe mer.

Enig!!!

Jeg har heller ingen religiøs tilknytning, og mener at det nettopp ikke er noen mening i at sånt skjer -og heller ikke andre former for ulykker. Det er derimot en egenskap - et trekk - ved levende liv, at sykdom inntreffer, ulykker skjer, at uhell er ute. Der det er liv, er også faren for død - det er jo den sjansen man tar ved å involvere seg i livet og kjærligheten. Men vi våger jo. Vi tar jo den sjansen. For gleden over livet - over kjærligheten og tilknytningen til de vi er glade i, er jo så mye større og viktigere enn redselen for alt som kan skje. Det er det som er meningen. For mennesket er det også et trekk å utvikle seg og overvinne utfordringer.

Jeg kjenner jeg blir så provosert her jeg sitter, over det tankeløse og ufølsomme i et sånt utsagn. Jeg blir faktisk litt målløs.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat