Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-08, 19:19   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 5 kjappe om hår på en søndag

1. Hvor langt hår har du? Litt over skuldrene, litt gradert nederst.
2. Hvordan vil du beskrive hårkvaliteten? Tykt, av typen veldig mange tynne hårstrå. Sier frisørene ihvertfall. Litt fall.
3. Hvilke hårprodukter bruker du? Som regel shampo og balsam fra Redken, nå har jeg også en fra Aveda som er god bortsett fra lukten. Jeg greier ikke sånne kjempesterke "naturlige" helsekostlukter. (Brekker meg nesten i dusjen, og det er neppe meningen). Jeg bruker skum eller et annet stylingprodukt, som regel Redken det også.
4. Hva er planene for håret; la det vokse, klippe det, beholde det som det er? Har ikke noen planer annet enn å ha det omtrent som nå. Lite eksperimentell med sveisen.
5. Har du farget hår eller behandlet på annet vis? Jeg har som regel noen lyse striper. Om sommeren blir det mye lysere av seg selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat