Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 14:57   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ehm ehm... Jeg er av den bestemte oppfatning at jultrepynt ikke er pent. Å henge glitrende stas på et tre (som også gjerne er av plast) gjør jeg kun av humor og barnslig glede. Så jeg synes vel i bunn og grunn det er litt småharry med "forseggjort" juletre med dyr, matchende pynt. Jeg overlesser treet mitt med alt mulig rart. Helst lys i ulike farger. Kuler i mengder, i alle mulige størrelser og farger. Glitter må det være. Akkurat flagg er jeg ikke så lysten på, symbolikken blir litt feil hjemme hos oss. Jeg har ikke stjerne i toppen, men et aldeles gyselig spir i gull, sølv, grønt, rødt og blått. Jeg har også bestilt noe julepynt fra USA. Ingen er så flinke i glorete pynt som amerikanerne.

Så altså: JA til glitter!

(Jeg må også legge til at jeg har kjøpt 1020 lyspærer i ulike farger som huset vårt skal pyntes med 1. desember. Det kommer til å blinke og lyse opp som bare juling. Til de voksnes forargelse og barns store glede.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat