Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-08, 22:24   #17
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?

Vi skulle ha reist på en hyttetur, men så viste det seg at det var veldig langt, og vi skulle ha reist en tidlig fredag og kommet hjem en mansdagskveld. Allerede der begynte problemene.. De skulle spandere bensinen ( for de hadde et bensinkort ) og vi skulle ha med mat. Mannen min kjenner ikke så godt disse menneskene, så jeg ville vente til de hadde truffes mer. Noe som ikke ble akseptert, så da sa jeg egentlig i fra at dette går ikke.
Vi snakker ikke sammen den dag i dag. De har sendt noen meldinger, men det er ikke hyggelig.
Jeg følte meg presset, og kjente en stor knute i magen på å tilbringe så mange dager med et annet par med barn, og ingen tv og _vi_ skulle stå for maten?