Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 11:38   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikke babyteppe II

Jeg luuurer på om jeg skulle prøvd meg på å strikke et babyteppe til min svigerinne som venter baby i september. Har aldri strikket noe før, og må nok ha hjelp ved oppstart/avslutning, men det kan min tante hjelpe med.
Vil at det skal være i ull og i kjønnsnøytrale farger (eller kanskje bare en farge er lurt å begynne med?)

Klarer jeg det? Hvilket garn skal jeg bruke og finnes det oppskrifter på sånne basic ting eller gjør man det bare?