Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-08, 18:35   #13
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sure gamlinger på flyet

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi kom hjem fra Gran Canaria i går. Og har hatt en flott tur. MEN de møkkafolka som satt foran gutta på flyet gjorde turen lite hyggelig . Gubben og gutta satt på en rad bak og jeg satt foran de med et godt voksent par ved siden av meg. De var 60 + et eller annet. Gutta oppførte seg eksemplarisk så og si hele turen. Men på slutten var spes minsten litt sur og overtrøtt. Dette ekteparet satt hele turen og pratet sammen om alt det "gale" gutta gjorde og sendte meg stygge blikk. De fikk jo ikke røre på seg. Akkurat i det vi hadde landet, ble gutta litt ekstra urolige og møkkakjerringa snur seg rundt til gutta og skriker at de får sitte stille. Jeg ble så utrolig provosert!!!!!!!!!! Og så presterer de å si at gutta er for små til å kjøre fly! På flyet var det ikke mindre enn 50 barn! Kunne skrevet side opp og side ned om hvor teite jeg synes de var.... Men jeg stopper her. Måtte bare få det ut!

Jøss!?

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke ( til mannens fortvilelse) klart å la være å komme med kommentaren; "Det er ikke dere som er ALTFOR gamle til å fly da"?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat